24kGoldn, Swae Lee - Empty

24kGoldn, Swae Lee - Empty
  • Слушали: 93
  • Размер: 6.23 Mb
  • Длительность: 2:43
  • Качество: 320 kbs
  • Дата релиза: 26.03.2021
Здесь можете Вы можете скачать новую песню 24kGoldn, Swae Lee - Empty в mp3 бесплатно, Размер MP3: 6.23 Mb, Длительность: 2:43 в хорошем качестве 320 кбит или слушать музыку 24kGoldn, Swae Lee онлайн, со своего телефона на Android, ipad в любое время.
Мы в Телеграме... пользователей

Клип:

Текст песни 24kGoldn, Swae Lee - Empty

Hmm-mm
Ooh-ooh, ooh
Hmm, hmm
Yeah

[Chorus:
Ain't been the same since you left me
Can’t feel no pain, only empty
Fake love feel good 'til it's over
How we turn from lovers to loners?
Ain’t been the same since you left me
Can't feel no pain, only empty
Fake love feel good 'til it's over
How we turn from lovers to loners?

It would take a thousand years to forget the tears
That you placed across my face
And now I'm sittin' here, thinkin', "Oh my dear"
What a gorgeous waste of space
Tryna get away from the way that you make me feel
Stonе cold, if your looks could kill
Waitin' for the day you admit that your love wasn’t real
Go ahеad, baby, seal that deal
Messages we wrote between us
Pictures on your phone, delete them
Never thought your soul could keep up
Far as I know, say it ain’t so (Ooh, ooh-ooh)
[Chorus:
Ain't been the same since you left me
Can’t feel no pain, only empty
Fake love feel good 'til it's over
How we turn from lovers to loners?
Ain't been the same since you left me (Left me)
Can’t feel no pain, only empty (Empty)
Fake love feel good 'til it's over (Over)
How we turn from lovers to loners?

You say it right (Right)
I'll be alright (Alright)
She's leavin' for me, pick your clothes up (Clothes up)
This cup all I need for some closure (Yeah, yeah)
It didn't mean nothin' (Nothin')
Or when you cry to me (To me)
Got me thinkin' real love, no such (Such)
Damn my pockets stay fat, no tone-up (Yeah)
Five trips to Barcelona
How we turned from lovers to loners?
Everything that we did, gotta own up (Own up)
Got no feeling in my heart, need a donor

[Chorus:
Ain't been the same since you left me
Can't feel no pain, only empty
Fake love feel good 'til it's over
How we turn from lovers to loners?
Ain't been the same since you left me (Left me)
Can't feel no pain, only empty (Empty)
Fake love feel good 'til it's over (Over)

Ooh, ooh
For you and for me, it's over
Комментарии (0)
Добавить
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив